hollowly: (✓ 2o.)
sam winchester. ([personal profile] hollowly) wrote in [community profile] hadriel2016-04-10 11:20 am

o1. → text;

Normally, I would think what I'm about to ask is an odd question, but given the location and the circumstances, maybe not so much.

( this is gonna make for a good first poke at the network, innit, sammy? )

How many of you actually know about monsters? Spirits, things that go bump in the night, that sort of thing? Because where I'm from, they're pretty common, and I've noticed from meeting others here that it isn't that way for everyone.

( which is how it should be, if you ask him. nobody should know that the thing in their closet is real. )

Next question. Would anyone be interested in learning about things like that, and how to protect yourself against them?

( there. it's out there. he's doing a good thing. )
bekommen: (mad bull lost its way.)

voice.

[personal profile] bekommen 2016-04-10 11:46 pm (UTC)(link)
[Texting is just too much effort right now, so.]

What kinds of monsters?
bekommen: (i'm sorry there's nothing to save.)

deal w it sammy >:3

[personal profile] bekommen 2016-04-11 02:40 am (UTC)(link)
Yeah? How 'bout wendigos? 'Cause - I dunno if you're new here or just been comatose this whole time, but we had a pretty big fucking wendigo problem a few weeks back. If you're such a fucking expert, you might've said something then.
Edited 2016-04-11 02:43 (UTC)
bekommen: (i can't get no satisfaction.)

[personal profile] bekommen 2016-04-12 03:01 am (UTC)(link)
Yeah, well, guess what - I got 99 problems and your bitching ain't one.
bekommen: (we are standing on the edge.)

lmao he is not wrong ...

[personal profile] bekommen 2016-04-13 09:06 pm (UTC)(link)
[OH NO YOU DIDN'T]

Yeah? I think you can go fuck yourself, Ghost Hunter.
Edited 2016-04-13 21:07 (UTC)
bekommen: (i can't get no satisfaction.)

well that logic is debateable ...

[personal profile] bekommen 2016-04-17 02:20 am (UTC)(link)
You gotta be fucking kidding me - kids aren't all that delicate. I knew what "fuck" meant before I was in first fucking grade.
bekommen: (and now the old ways don't seem true.)

shhh nope

[personal profile] bekommen 2016-04-18 08:35 pm (UTC)(link)
Then plug your fucking ears.
bekommen: (i'm sorry there's nothing to save.)

shhh your mom

[personal profile] bekommen 2016-04-23 10:30 pm (UTC)(link)
Do you have anything helpful to add, or are you just gonna be a bitch the whole time?
bekommen: (i can't get no satisfaction.)

[personal profile] bekommen 2016-04-26 05:47 pm (UTC)(link)
Yeah, I won my high school personality contest all four years in a row.

[Eyerollin']

Is that seriously the best you got?
bekommen: (now you've made an offer.)

[personal profile] bekommen 2016-04-29 03:43 am (UTC)(link)
Hit me with your best shot, jackass.
bekommen: (i'm sorry there's nothing to save.)

cw misogynistic slur because she's awful :c

[personal profile] bekommen 2016-05-02 10:54 pm (UTC)(link)
Yeah, I figured you were too much of a pussy.
bekommen: (i can't get no satisfaction.)

i'm legit sorry about her, she's terrible 8c same cw as above

[personal profile] bekommen 2016-05-05 06:23 pm (UTC)(link)
Yeah, spoken like a true pussy. Whatever, dude, go play with your Ouija board or something.