thirdreturned: (Default)
Sᴏʀʀᴏᴡ ([personal profile] thirdreturned) wrote in [community profile] hadriel2017-02-25 09:26 am

Third ☂ Text

Many of you seem to be unhappy.

We don't all necessarily want you to be happy, but acceptance and adaptation to your situation would be a start. The only question that remains is: how?

It is clear to us that your species resolves many issues through communication. Unfortunately, none of us understand the human psyche as clearly as others of your species, and so I leave it to you to communicate with and to help one another.

You may consider this post an open forum in which you can discuss what's been bothering you. In turn, I will conceal your identities, so that you may help one another without preconceived biases. If you'd like to reveal yourselves to one another, the option is there, but unnecessary.

Heal. Recover.

I'll leave you to it.


[[This is an event post for the Never Log In event! Remember, characters are compelled to get things off of their chest here, as well as to help others- and of course, please stay oocly logged in for your comments!]]
survivorsguilt: (➽ in-a-gadda-da-vida)

[anon]

[personal profile] survivorsguilt 2017-02-26 03:43 am (UTC)(link)
dude there's kids on this network???? like LITTLE kids

[Says the fifteen year old, I guess.]
ishotyouuu: (disbelief)

[anon]

[personal profile] ishotyouuu 2017-02-26 03:53 am (UTC)(link)
im not the first person to complain about this kinda thing okay

theyre gonna learn about this stuff eventually


[Way to smokescreen your utter mortification at being called out there, Wade.]
survivorsguilt: (➽ what the fuckle)

[anon]

[personal profile] survivorsguilt 2017-02-26 04:31 am (UTC)(link)
i guess its fine because some other people are doing it too, huh

look i can't be sheriff all over this thing so i just kinda picked you at random


[She's definitely not covering up getting called out either. Nah.]
ishotyouuu: (well see it's like this)

[anon]

[personal profile] ishotyouuu 2017-02-26 01:32 pm (UTC)(link)
its okay

scapegoat is p much a part of my job description XD


[He's either being passive aggressive or simply self-deprecating. Doesn't make it any less true.]
survivorsguilt: (➽ in-a-gadda-da-vida)

[anon] GUYS NO PLS GET ALONG IM DYIN

[personal profile] survivorsguilt 2017-02-27 10:49 pm (UTC)(link)
[Oh no, now she's definitely getting back on the offensive.]

are you trying to fucking make me feel bad for you???

nooooo idea what XD means
ishotyouuu: (dot-dot-dot)

[personal profile] ishotyouuu 2017-02-27 10:57 pm (UTC)(link)
lol wut

im just making a joke

XD is a sideways laughing face
survivorsguilt: (➽ beam me up)

[personal profile] survivorsguilt 2017-03-01 06:51 am (UTC)(link)
can we set aside the petty arguing for a second because i need to know how the shit X is a pair of eyes

i mean D i get

X??????
ishotyouuu: (profile shot)

[personal profile] ishotyouuu 2017-03-01 10:41 am (UTC)(link)
its supposed to be eyes scrunching up from laughter

also how was this arguing i thought we were just talking
survivorsguilt: (➽ shaun of the dead)

[personal profile] survivorsguilt 2017-03-01 11:08 am (UTC)(link)
oh. OH. yeah i see it

if i disagree with you about that are we arguing now


[This has turned into a total shitpost.]
ishotyouuu: (chillaxin')

[personal profile] ishotyouuu 2017-03-01 01:49 pm (UTC)(link)
nah that would just be a dispute

u gotta start making implications that i enjoy servicing livestock 4 it 2 be an argument

and maybe also imply that u banged my mom


[Wade no that's how fights start, not arguments.]

btw u cant blame me at all ok that sheep totally was asking for it
survivorsguilt: (➽ he was outstanding in his field)

[personal profile] survivorsguilt 2017-03-04 09:39 am (UTC)(link)
[This has derailed so far that Ellie is struggling to hold onto her irritation. Oh well. What's the fucking point trying to make this place more kid friendly, anyway.]

that's gross dude. nasty

i'm sure ur moms a hot lady but PROBABLY a little old for me
ishotyouuu: (what's the worst that could happen?)

[personal profile] ishotyouuu 2017-03-04 01:37 pm (UTC)(link)
she was quite the looker yeah

i mean im kinda biased b/c im her kid but i always thought so